دریچه پانچ اتاق عمل

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    دریچه پانچی اتاق عمل با قابلیت پخش کنندگی هوا بصورت نقطه ای جهت کاربری های مناسب در صنعت تهویه مطبوع و به منظور استفاده در اتاق های عمل بیمارستان ها یا در مکان های مشابه طراحی شده اند. این دریچه ها جهت هوای رفت و تخلیه استفاده می شوند و پخش جریان هوا را به صورت یکنواخت انجام می دهند.

    این نوع دریچه ها در طراحی برای ارسال هوا به حجم بالا و سرعت کم می باشد. جنس اصلی ساخت آنها آلومینیوم است اما بنا به درخواست در انواع استینلس استیل نیز ساخته می شود و می تواند دارای محل عبور لوله گاز بیهوشی باشد.

    هرچند دریچه سقفی پانچی اتاق عمل میتواند با دمپرهوا یا بدون دمپر باشد، اما اغلب بدون دمپر پشت دریچه ای نصب میشود. پوشش نهایی آنها در انواع مختلف رنگ های پودری الکترو استاتیک مرغوب (در نوع آلومینیومی) خواهد بود.

    دریچه پانچی اتاق عمل

    کاربرد دریچه پانچ اتاق عمل

    دریچه ها بخش مهمی از سیستم های تهویه می باشند که هرکدام با توجه به شکل و ابعادی که دارند در انتقال جریان هوا تاثیر گذار خواهند بود. همانگونه که از عنوان دریچه پانچ اتاق عمل مشخص است کاربرد این دریچه در اتاق عمل و جهت هوای رفت می باشد. الگوی پخش این دریچه به صورت ریزشی از سقف و به صورت آرام می باشد. ساختار یکپارچه این دریچه سطح تجمع الاینده ها در قسمت پشت و روی دریچه را به حداقل میزان ممکن رسانده و باعث سهولت در نظافت و شست و شوی آن شده است. این دریچه ها اغلب بدون دمپر و در نوع گرد و چهارگوش تولید می گردد.

    در طراحی این دریچه ها سرعت در سطح دریچه به صورت متوسط بین 25 الی 35 فوت بر دقیقه در نظر گرفته می شود. با توجه به ساختار دریچه رفت اتاق عمل هوای تهویه شده به صورت آرام در محیط ریزش می کند و به سمت دریچه های برگشت هدایت می شود.

    دریچه های پانچ اتاق عمل دارای یک صفحه پانچ شده با سوراخ هایی به قطر 15 میلیمتر است. این دریچه به آسانی روی کانال چهارگوش یا توسط یک تبدیل روی کانال گرد نصب می شوند. دریچه بیمارستانی و اتاق های تمیز قابلیت تنظیم لایه های هوا را بدون هیچگونه تغییری در حجم، فشار و میزان صدای هوا دارند.

    کاربرد دریچه پانچ اتاق عمل

    ویژگی های دریچه پانچی اتاق عمل

    • دریچه پانچ اتاق عمل یک صفحه پانچ شده با سوراخ هایی به قطر 15 میلیمتر می باشد.
    • این دریچه ها در ابعاد و اندازه های مختلف براساس نیاز مشتری قابل تولید می باشد.
    • دریچه های پانچی اتاق عمل وزن کم و مقاومت و عمر مفید بالایی دارند.
    • با استفاده از این دریچه همیشه هوای محیط تازه و تمیزخواهد بود و ازتجمع هوای کهنه در محیط به راحتی جلوگیری خواهد کرد.
    • جنس دریچه های پانچ آلومینیوم و دارای پوششش رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد.
    • جریان هوا از طریق منافذ دریچه پانچ قابل انتقال است و پرتاب هوا از این دریچه ریزشی است به صورت نقطه ای و  آرام تخلیه میگردد و با استفاده از این دریچه میتوان هوای کاملا یکنواختی در محیط داشت.

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 5 / 5. 4

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت