دریچه سقفی دمپردار

چنانچه بخواهیم بر روی باز و بسته کردن جریان هوای خروجی از دریچه تنظیم هوا سقفی کنترل داشته باشیم، بایستی از دریچه سقفی دمپردار استفاده کنیم. به علاوه همه مدل های دریچه خطی سقفی قابلیت این را دارند که مجهز به دمپر شوند. بنابراین هنگام سفارش دریچه سقفی آلومینیوم می توانید انتخاب کنید که برای شما با دمپر یا بدون دمپر تولید شود.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی
عناوین مطالب:

دریچه های دمپر دار سقفی به منظور پخش هوای رفت و برگشت و تخلیه هوا مورد استفاده قرار می گیرد و جریان یکنواخت هوا را به صورت افقی توسط پره های متوالی هم مرکز به گردش در می آورد. از طرفی دیگر در انواع دریچه های سقفی چند طرفه میزان بالای پخش هوا در فضای زیر سقف باعث می شود، دمای هوا و سرعت هوای مخلوط، سریع تر متعادل شود.

در همین خصوص خوب است بدانید که دمپرهای نصب شده بر روی این مدل دریچه، از نوع دستی بوده و به صورت یک اهرم در کنار دریچه نصب می شود. هم زمان با پایین و بالا کردن این اهرم دستی، پره های دریچه سقفی خطی باز و بسته می شود و به طبع فشار هوا را هم می توان قطع کرد و یا کم و زیاد نمود یا در حالت میانی قرار داد.

به طور کلی می توان گفت همه انواع دریچه های خطی سقفی حتی دریچه یک طرفه یا دریچه دوطرفه نیز می توانند به صورت دمپردار سفارش داده شده و تولید شوند.

دریچه سقفی دمپردار از پرکاربردترین انواع دریچه سقفی می باشد که چرخش جریان یکنواخت هوا را به صورت افقی توسط پره های هم مرکز انجام می دهد و معمولا به منظور هوای رفت و برگشت نصب میگردد.

دریچه سقفی چهار طرفه با دمپر بیشتر در محیط های اداری و بیمارستان ها و هتل ها استفاده میگردد. در پشت این دریچه ها میتوان باکس، طوقه و دمپر گالوانیزه را به عنوان تجهیزات جانبی این نوع دریچه اضافه کرد. این امر قابلیت باز و بسته شدن دریچه ها را توسط اهرم و کنترل جریان هوا را به دریچه می دهد.

دریچه دمپردار

قیمت دریچه دمپردار

جالب است بدانید که قیمت دریچه سقفی دمپر دار یا بدون دمپر تابعی از قیمت روز ورق یا پروفیل آلومینیوم است. چرا که قاب این مدل دریچه سقفی تخت از پروفیل آلومینیوم با کیفیت مناسب با ضخامت 1.25 میلی متر و پره ها از ورق آلومینیوم به ضخامت یک میلی متر ساخته می شود.

علاوه بر آن رنگ آمیزی نهایی دریچه تهویه هوا با کمک رنگ های کوره ای الکترواستاتیک و اغلب به رنگ سفید یا هر رنگ سفارشی دیگری انجام می شود. بدیهی است سفارش هر رنگ دیگری غیر از رنگ سفید، قیمت دریچه سقفی دمپردار شما را افزایش خواهد داد.

برای خرید دریچه دمپردار تخت یا هر نوع دریچه هوای سقفی بهتر است در ابتدا ابعاد داخل به داخل کانال هوای ساختمان خود را به دقت اندازه گیری نمایید. سپس با اعلام ابعاد و اندازه ها، نوع کانال هوا و تعیین مدل سیستم تهویه مرکزی یا سیستم سرمایشی و گرمایشی ساختمان، می توانید طی مشورت با کارشناسان شرکت صنعتی رحمتی به خرید مناسب ترین مدل برای ساختمان خود بپردازید.

علاوه بر آن خوب است بدانید که انواع دریچه چوبی یا همان دریچه های ام دی اف نیز در کارخانه صنعتی رحمتی تولید می شوند. ضمن آن که قیمت مدل های دریچه دکوراتیو بالاتر از دریچه های آلومینیوم بوده ولی نمای زیباتر و شیک تری دارند و برای مناطق مرطوب انتخاب مناسب تری هستند.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 4.9 / 5. 7

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت