دریچه دکوراتیو

دریچه خطی دکوراتیو، یا همان دریچه خطی چوبی در حال حاضر جزو تجهیزات لوکس ساختمان و پروژه های مدرن محسوب میشود. این محصول با قابلیت رنگ آمیزی و یا روکش طرح چوب، گستره وسیعی از انتخاب متناسب با دکور به عنوان دریچه کولر دکوراتیو مورد نظر مشتریان را در اختیارشان قرار می دهد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

دریچه های دکوراتیو که جزء جدیدترین و زیباترین دریچه های صنعتی هستند، بیشتر در دریچه های دهش هوا و حتی در برخی مواقع به عنوان دریچه های بازدید تاسیسات در صنعت ساختمان کاربرد دارند. این دریچه ها از جنس استیل یا ام دی اف (چوبی) بوده و بیشتر در ساختمان های لاکچری و ویلایی به کار می روند.

دلیل اصلی زیبایی بیشتر این دریچه های دکوراتیو چوبی  و استیل و منحصر به فرد بودن آن ها این است که هر طرح سی ان سی که مد نظر کارفرما باشد، بر روی این نوع دریچه ها قابل اجرا می باشد. به خصوص که می توانید در دو رنگ بندی بسیار شیک طلایی و نقره ای هم این دریچه های دکوراتیو را سفارش دهید.

نمای ظاهری فوق العاده لاکچری این دریچه های دکوراتیو به راحتی می تواند زیبایی دیوار ها و سقف اتاق های ساختمان شما را چندین برابر نماید. زیرا هر دریچه با طرح های سی ان سی زیبا و متنوعی که دارد، خود می تواند همچون یک تابلوی شیک و منحصر به فرد بر روی دیوار ساختمان شما جلوه نمایی کند.

هم اکنون با افتخار اعلام می کنیم که شرکت صنعتی رحمتی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت تولید دریچه های دکوراتیو می تواند مناسب ترین مجموعه برای سفارش این نوع دریچه ها باشد. بنابراین اگر در ساختمان های مدرن خود علاوه بر کارایی دریچه ها به دنبال زیبایی و لوکس بودن هم هستید، دریچه های دکوراتیو برند رحمتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

دریچه خطی دکوراتیو

معرفی دریچه خطی دکوراتیو

دریچه های خطی دکوراتیو هم اکنون در زمره شیک ترین و لوکس ترین دریچه های ساختمانی به شمار می آیند. دلیل اصلی زیبایی بیشتر این دریچه ها و منحصر به فرد بودن آن ها این است که هر طرح سی ان سی که مد نظر کارفرما باشد، بر روی این نوع دریچه ها قابل اجرا می باشد. به خصوص که می توانید در دو رنگ بندی بسیار شیک طلایی و نقره ای هم این دریچه های دکوراتیو را سفارش دهید.

نمای ظاهری فوق العاده لاکچری این دریچه های دکوراتیو به راحتی می تواند زیبایی دیوارها و سقف اتاق های ساختمان شما را چندین برابر نماید. زیرا هر دریچه دکوراتیو با طرح های سی ان سی زیبا و متنوعی که دارد، خود می تواند همچون یک تابلوی شیک و منحصر به فرد بر روی دیوار ساختمان شما جلوه نمایی کند.

هم اکنون با افتخار اعلام می کنیم که شرکت صنعتی رحمتی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت تولید دریچه های کولر دکوراتیو می تواند مناسب ترین مجموعه برای سفارش این نوع دریچه ها باشد. بنابراین اگر در ساختمان های مدرن خود علاوه بر کارایی دریچه ها به دنبال زیبایی و لوکس بودن هم هستید، دریچه های دکوراتیو برند رحمتی را به شما پیشنهاد می دهیم.

پیشنهاد میکنیم برای برای دیدن دریچه های مشابه از جنس آلومینیوم به صفحه دریچه خطی و همچنین دریچه کولر مراجعه کنید.

دریچه خطی چوبی

ویژگی های دریچه های خطی دکوراتیو

اولین ویژگی که برای دریچه های دکوراتیو باید مد نظر قرار بدهید، کیفیت ورق استیل آن است. جالب است بدانید که در شرکت صنعتی رحمتی از ورق های استیل گرید بالا و مرغوب استفاده شده می شود تا بهترین کیفیت را در ساخت و تولید دریچه های دکوراتیو ارائه دهیم. از طرفی استحضار دارید که قیمت ورق استیل در بازار بالاتر از ورق های آلومینیوم است و به همین دلیل قیمت دریچه های دکوراتیو بالاتر از قیمت دریچه های آلومینیوم از آب در می آید.

دومین عامل تاثیرگذار بر روی کیفیت نهایی دریچه های خطی دکوراتیو فرایند های ساخت و تولید آن است که بر روی ورق های استیل انجام می پذیرد. فرایند هایی مانند پانچ سی ان سی که بر روی ورق های استیل انجام می شود و بر روی زیبایی این دریچه ها تاثیر می گذارد.

به علاوه این فرایند پانچ سی ان سی یک فرایند مضاعف نسبت به دریچه های آلومینیوم می باشد که بر روی این نوع دریچه های لاکچری انجام می شود و موجب افزایش قیمت این دریچه ها می گردد.

با این وجود زیبایی نهایی که در دریچه های دکوراتیو دیده می شود، ارزش این افزایش بهاء را دارد. در حقیقت این قیمتی است که شما برای لوکس بودن محصول می پردازید که در نهایت بر روی ارزش بهای ساختمان مدرن شما نیز خود را نشان خواهد داد.

ویژگی های دریچه دکوراتیو چوبی

مزایا و کاربرد های دریچه دکوراتیو

همان گونه که در عناوین قبلی اشاره شد، اولین مزیت دریچه های دکوراتیو کیفیت و زیبایی این دریچه ها است که نشات گرفته از زیبایی و صیقلی بودن فلز استیل و طرح های متنوع و زیبای پانچ سی ان سی است، که بر روی این دریچه ها انجام می شود.

به همین دلیل هم ساختمان هایی که از دریچه های خطی یا غیر خطی دکوراتیو چوبی و استیل به عنوان دریچه های هوادهی یا دریچه های تاسیسات استفاده می کنند، بسیار ساختمان های شیک و لوکسی به شمار می آیند. به عنوان مثال بسیاری از سازندگان ویلا های شخصی و لاکچری تمایل دارند که به منظور زیبا سازی هر چه بیشتر دیوار ها و سقف ساختمان های خود از این دریچه ها استفاده کنند. بنابراین اگر علاوه بر نصب دریچه های هوا و تاسیسات به دنبال نصب تابلو های زیبایی با طرح های سنتی بر روی دیوار های ساختمان خود هستید، خرید و سفارش دریچه های دکوراتیو برند رحمتی را به شما پیشنهاد می کنیم.

مزیت دوم این دریچه ها استقامت و کیفیت بالاتر آن ها نسبت به دریچه های آلومینیوم است. زیرا همه دست اندر کاران صنعت ساختمان می دانند که مقاومت و کیفیت فلز استیل بالاتر از فلز آلومینیوم می باشد. به خصوص که در شرکت صنعتی رحمتی از انواع مرغوب استیل برای ساخت دریچه های دکوراتیو استفاده می شود و فرایند های پانچ و برش و سمباده کنج دریچه ها با دقت مضاعف تری بر روی این مدل انجام می پذیرد.

 

مزایای دریچه خطی دکوراتیو

قیمت دریچه های دکوراتیو

به عنوان اولین نکته خوب است بدانید که قیمت دریچه های دکوراتیو در همه شرکت های تولیدی تابعی از قیمت روز استیل و چوب یا ام دی اف در بازار های جهانی است که مانند نرخ همه مواد اولیه دیگر یک بازار پر نوسان بوده و دارای ثبات قیمتی نمی باشد. به خصوص که در کشور ما این قیمت از نوسانات نرخ ارز در بازار هم تاثیر می گیرد.

علاوه بر آن ابعاد و مدل دریچه ای که انتخاب می کنید و تعدادی که سفارش می دهید، به شدت بر روی قیمت دریچه های دکوراتیو ساختمان شما تاثیر دارد. مبنای قیمت دریچه ها نیز بر حسب اینچ محاسبه می شود. هر چند به عنوان یک تخمین نسبی می توان گفت در تاریخ نوشتار این متن یعنی مورخ 4 دی 1402 قیمت پایه برای دریچه های دکوراتیو در شرکت صنعتی رحمتی از قیمت هر اینچ 1500 تومان شروع می شود و بسته به مدل انتخابی شما تا بالاتر از این قیمت هم ممکن است تغییر پیدا کند.

با این وجود بهتر است جهت حصول اطمینان از اعتبار قیمت و برآورد قیمت دقیق دریچه های خطی و غیرخطی دکوراتیو مورد نظر خود با ابعاد و مدل خاص انتخابی با کارشناسان فروش شرکت صنعتی رحمتی از طریق تلفن های تماس دفتر فروش ارتباط برقرار کنید. کارشناسان فروش تمام روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر پاسخگوی سفارشات مشتریان عزیز از سراسر شهر های ایران می باشند. ضمن آن که می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی با این عزیزان از مشاوره های فنی و پیشنهادات ویژه و خاص در زمینه مدل های دریچه های دکوراتیو هم بهره مند گردید.

قیمت دریچه خطی چوبی دکوراتیو

 

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 4.3 / 5. 21

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت