دریچه خطی تک پره ای

از دریچه خطی تک پره‌ای برای پخش هوا به صورت مستقیم و با زاویه 30 درجه توسط تیغه های متحرک استفاده میشود. جنس دریچه از آلومینیوم اکسترود شده و مقاوم شده در برابر زنگ زدگی میباشد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

کاربرد و ویژگی های دریچه خطی تک پره

قبل از هر چیز خوب است بدانید نام گذاری این دریچه تحت عنوان دریچه تک پره به این مفهوم نیست که این نوع دریچه تنها شامل یک پره است. بلکه در بیشتر اوقات این نوع دریچه دیواری شامل چندین پره متحرک و قابل تنظیم به صورت دستی می باشد.

این خاصیت متحرک بودن پره ها، امکان تغییر و تنظیم میزان جریان هوا و زاویه وزش آن را به مصرف کنندگان می دهد. هر چند بهترین زاویه برای پره های این نوع دریچه 30 درجه می باشد. بدیهی است طول و عرض پره ها بستگی به ابعاد کلی دریچه دارد و متناسب با قاب آن در نظر گرفته می شود.

این مدل دریچه هوا که بسیار شبیه دریچه های دیواری است، بیشتر در ساختمان های اداری و مسکونی کاربرد دارد. ویژگی خاص این نوع دریچه خطی در پره های متحرک آن و ساختار کم صداتر آن است که موجب گردیده طرفداران خاص خود را داشته باشد.

از طرفی این نوع دریچه از لحاظ عملکردی شبیه دریچه های دیواری یک طرفه عمل می کند. به دلیل آن که دارای پره های یکطرفه می باشد. از طرفی دیگر به دلیل نوع متریال و رنگ مقاومی که دارد، از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد. ضمن آن که زیبایی ظاهری و مینیمال و ساده دریچه های خطی را نیز به همراه دارد.

لازم به توضیح است که دریچه خطی تک پره جهت نصب چندین جای پیچ دارد و اغلب بر روی دیوار نصب می شود. برای نصب در سقف باید از دریچه اسلوت خطی استفاده کرد که نوعی از دریچه سقفی محسوب میشود.

دریچه تک پره خطی در طول‌های مختلف و با رنگهای الکترواستاتیک دلخواه قابل تولید است. از این دریچه‌ خطی هوا در ساختمانهای مسکونی، تجاری، اداری و … میتوان استفاده کرد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 7

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت