در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه خطی طرح اسلوت

دریچه های طرح اسلات از جنس تمام آلومینیوم با طراحی قالب اختصاصی تولید میشوند. دریچه خطی ثابت طرح اسلوت در محیط ‌هایی با ارتفاع زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. پوشش نهایی این دریچه ها با رنگ الکترواستاتیک انجام میشود.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

ویژگی های دریچه خطی طرح اسلوت

این نوع دریچه که در حقیقت نمای ظاهری آن شبیه دریچه اسلوت خطی است، پره های T مانند بال بلندی دارد که به جای پره های مشکی داخل دریچه کار گذاشته شده است. در حقیقت این نوع دریچه برای زمان هایی استفاده می شود که مشتری تمایل به سفارش دمپر ندارد و به جای این بال های بلند پشت پره موجب کاهش سرعت باد می شوند و باد کمتری را به آن فضا انتقال می دهند.

دریچه خطی طرح اسلات

لازم به ذکر است که قاب این نوع دریچه هوا نیز مانند دریچه های اسلوت از پروفیل آلومینیوم با ضخامت 1.25 میلی متر ساخته شده است. این دریچه ها بسته به محل نصب میتوانند جزو انواع دریچه سقفی یا دریچه دیواری محسوب شوند.

دریچه طرح اسلوت

خوب است بدانید که هوادهی این نوع دریچه مانند دریچه اسلات می باشد. برای اطلاعات کامل پیشنهاد میکنیم صفحه دریچه اسلوت را نیز مطالعه کنید. با این تفاوت که تخلیه هوای دریچه اسلوت، راندمان  بالاتری نسبت به این دریچه های طرح اسلات دارد. با این وجود برخی مشتریان دریچه های دیواری ترجیح می دهند به منظور تخلیه هوای ساختمان خود از این دریچه های طرح اسلوت استفاده کنند تا قیمت ارزان تری را پرداخت نمایند.

البته این بدان مفهوم نیست که این نوع دریچه تهویه هوا ساختمان از کیفیت هوادهی پایین تری برخوردار است. بلکه به این معنی است که در صورتی که توان خرید دریچه های اسلات را دارید، بهتر است به جای سفارش دریچه خطی طرح اسلوت، از انواع اصلی دریچه اسلات خریداری نمایید. همچنین میتوانید تمام محصولات مشابه را در صفحه دریچه خطی مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که تفاوت قیمت دریچه خطی طرح اسلوت با دریچه های خطی اسلوت در حدود فقط 15 درصد قیمت کل می باشد که رقم قابل ملاحظه ای برای تعداد های کم سفارش دریچه نمی باشد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 4.5 / 5. 12

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت