دریچه تایلی مشبک

دریچه تایلی مشبک از جنس آلومینیوم ساخته میشود و قابلیت جابجایی در سقف های کاذب را دارا می‌باشد. پوشش رنگ این دریچه ها رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد.

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی
عناوین مطالب:

به صورت کلی خوب است بدانید دریچه های تایلی به دلیل ساختار کاشی مانندی که دارند، به این نام معروف شده اند. از طرفی این نوع دریچه های تنظیم هوا اغلب بر روی سقف نصب می شوند و هوای بیشتری را مکش و دهش می کنند. از طرفی دیگر به دلیل آن که دارای ساختار توری مانند 1 سانتی متر در 1 سانتی متر هستند، تخلیه مکش هوا را راحت تر انجام می دهند.

به علاوه هوا در این مدل دریچه هوا مستقیم به کف زمین برخورد می کند و بیشتر در موارد تخلیه یا دهش باد استفاده می شود. چرا که هوا پشت این نوع دریچه هیچ گونه توقفی ندارد و به شکل راحت تر و سریع تری تخلیه می شود.

دریچه تایلی مشبک

به همین دلایل دریچه مشبک تایلی اصولاً بیشتر مناسب برای بیمارستان ها، فضا های اداری، مجتمع های گردشگری و پاساژ ها می باشد. البته این مدل دریچه قابلیت ساخت با دمپر و بدون دمپر را دارد. ولی فقط به شکل مربع و مستطیل ساخته می شود.

لازم به یادآوری است که جنس قسمت مشبک و قاب دور این نوع دریچه هم از آلومینیوم می باشد که با رنگ الکتروستاتیک پوشش داده می شود.

دریچه تایلی گرد مشبک از شدت  هوای خروجی می‌کاهد و هوا را با جریان ملایم تری به فضای داخل محیط پرتاب میکند. این دریچه یکی از انواع مختلف دریچه تایلی محسوب می‌شود که توسط شرکت صنعتی رحمتی تولید می‌گردد. این دریچه ها جزو دسته دریچه سقفی محسوب میشوند.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 6

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت