در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه هوا رسان

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    در ساختمان های مدرن که دارای سیستم تهویه و هوارسانی مهندسی و اصولی می باشند همیشه نیاز به تامین هوای تازه یا خروج هوای برگشتی از ساختمان می باشد. برای اینکه فقط هوا وارد کانال تامین هوای تازه بشود و از ورود آب باران و برف و اجسام دیگر جلوگیری شود، روی ورودی هوای تازه از دریچه گریل یا همان لوور هوارسان استفاده می شود.

    گاهی اوقات ممکن است کانال هوارسان روی دیوار بیرونی ساختمان به پایان برسد، و یا اینکه ساختمان دارای اتاقک هواساز، که محل قرارگیر هواسازها و تجهیزات تهویه مطبوع ساختمان است باشد. در این صورت نیز برای اینکه نمای ساختمان از نظر بصری دچار مشکل نشود و هم اینکه هوای تازه مورد نیاز تجهیزات و ساختمان تامین شود از لوورهای هوا رسان استفاده می شود.

    شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان برتر انواع دریچه صنعتی در ایران میباشد. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

    کاربرد دریچه گریل (لوور هوا رسان)

    دریچه هوارسان دریچه ای است با پره های Z شکل که توسط آن می توان بدون اینکه ارتباط هوای بیرون را از داخل جدا کرد هوای تازه به محیط تزریق کرد. بیشترین کاربرد این دریچه در هوارسانی به محیط هایی مثل اتاق های هواساز، اتاقک های آسانسور، محیط های بسته ی پارکینگ ها، اتاق های موتورخانه ها، سالن های ورزشی و محیط های شبیه آنها میباشد.

    دریچه گریل یا لوور هوارسان برای ورودی هوای تازه برای فضاهایی که در آن تجهیزاتی مانند هوارسان ها، و یا دیزل ژنراتورها کار میکنند استفاده میشود. دریچه های گریل بر روی دیوار، درب و یا پنجره ساختمان قابل نصب است.

    در دیواره فضاهایی که نام برده شد دریچه هوارسان با افت فشار کم و مزیت هوارسانی بالا به محیط ، هوای تازه محیط را انجام میدهد. علاوه بر آن از نفوذ آب باران، برف و جانوران از قبیل پرندگان کوچک و نیز گرد و خاک نیز جلوگیری خواهد شد.

    دریچه گریل پره های موازی Z شکل بطور یکنواخت و در یک فاصله ی معین از هم در ساختار داخلی این محصول، با خواب معکوس نسبت به محیط بیرون، باعث می شوند هیچ ارتباط دیداری بین دو محیط از بین برود.

    بدنه و پره های Z شکل لوور هوارسان همیشه از ورق هایی با ضخامت بالا طراحی و ساخته می شود. بطوریکه استحکام این پره ها از فریم دور آن هم بالاتر در نظر گرفته می شود که در اثر فشار هوا یا موارد دیگر از حالت اصلی خود خارج نشود. نکته ی قابل ذکر این است که پره های Z شکل به صورت ثابت و همیشگی بر روی قاب مورد نظر جانمایی و تعبیه می گردد و امکان تغییر مسیر آنها وجود ندارد.

    جهت عدم ورود و نفوذ پرندگان، جانوران کوچک و حتی حشرات به داخل محیط از طریق شیار پره های دریچه هوارسان ، در پشت پره ها از توری یا در مواردی از یک فیلتر یک یا دو اینچ مورد استفاده قرار میگیرد.

    مکان نصب و جنس دریچه گریل (دریچه هوارسان)

    دریچه های گریل روی سطوح دیوار، روی درب های یا پنجره ها و نیز کلاهک های چهارطرفه قابل نصب و استفاده میباشند. عرض و پهنای قاب لوور هوارسان اغلب سه تا چهار سانتیمتر می باشد. اما در صورت لزوم و درخواست مشتری، میزان پهنای قاب در زمان ساخت میتواند افزایش پیدا کند.

    با توجه به ساختار یکپارچه این محصول و نوع نصب صنعتی آن بر روی یک کلاف یا چهارچوب، و عدم نیاز به تجهیزات جانبی جهت تعبیه آن، لذا اغلب خریداران به راحتی با استفاده از چند پیچ، اقدام به نصب و تعبیه ی دریچه هوارسان در محل خود می نمایند. یعنی در صورتیکه ارتفاع و شرایط نصب آن در دسترس بوده و محل نصب خطرناک نباشد، خود خریدار می تواند اقدام به نصب آن کند.

    دریچه هوارسان

    البته لازم به ذکر است باید کلاف زیرکار باید از قبل در محل خود نصب بوده باشد و سپس با اندازه گیری ابعاد داخلی و با اعمال میزان بادخور لازم برای ساخت آن، نسبت به ساخت لوور هوارسان اقدام کرد. در صورت نصب مستقیم این دریچه بر روی دیوار برای اطمینان از تثبیت آن بر روی دیوار الزاماً باید از پیچ و رولپلاک استفاده کرد.

    برای ساخت پره های دریچه گریل از آلومینیوم و برای ساخت فریم آن باید از ورق گالوانیزه ی ضخیم استفاده کرد. همچنین امکان رنگ آمیزی مطابق با درخواست مشتری وجود دارد. رنگ های اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابل اجرا می باشند. این محصول به صورت پیش فرض بدون رنگ عرضه می گردد.

    دریچه هوا رسان

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 4.7 / 5. 10

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت