در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه نمای ساختمان

دریچه نمای ساختمان شیاردار همان طور که از نامش پیداست بر روی نمای ساختمان نصب میشود. از دریچه های نمای ساختمان برای تخلیه هوا و با کمترین دید ممکن استفاده میشود.

دسته‌بندی‌ها: ,

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

این دریچه ها وظیفه مکش و دهش هوا را بر عهده دارند و به صورت توری چشمی ساخته میشود که مانع ورود حشرات موذی میشوند. این دریچه های شیاردار مقام در برابر رطوبت  وزش باد شدید و نور خورشید می باشند.

دریچه نما ساختمان از جنس آلومینیوم و با رنگ الکترواستاتیک سفید توسط شرکت صنعتی رحمتی تولید میشوند. این شرکت تولید کننده انواع دریچه دیواری هوا در ابعاد و جنسهای مختلف میباشد.

دریچه نمای ساختمان

ویژگیهای دریچه نمای ساختمان

لازم به توضیح است که این نوع دریچه هواکش نما که اغلب در قسمت های پایین دیوار ساختمان ها نصب می شود، وظیفه ای در پرتاب هوا یا دهش باد ندارد. بلکه بیشتر در زمینه تخلیه هوای آن فضا مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که این نوع دریچه درپوشی برای لوله پکیج است تا این لوله خفه نکند و بتواند تخلیه هوای خود را راحت تر انجام بدهد. محل نصب آن نیز در قسمت خروجی لوله پکیج روی نمای ساختمان است.

علاوه بر آن خوب است بدانید که هر واحد آپارتمانی شامل یک عدد دریچه نمای ساختمان می شود که اغلب به شکل مستطیلی یا مربعی از جنس آلومینیومی ساخته می شود.

شیار های روی این دریچه اغلب زاویه ای رو به پایین دارد و لبه های آن به سمت دیوار تا می شود که به استحکام دریچه کمک می کند. ضمن آن که این نوع دریچه هوا هم مانند تمام دریچه های آلومینیومی ساخت شرکت رحمتی به دلیل رنگ الکتروستاتیک کوره ای که می خورد، نسبت به رطوبت هوا و زنگ زدگی مقاوم بوده و دوام بالایی دارد.

 

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 8

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت