در ایام تعطیلات نوروز جهت هرگونه تماس و سفارشات با شماره موبایل فروش تماس حاصل فرمایید.

دریچه قوس دار

    دسته‌بندی‌ها: ,

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    دریچه قوسی دیواری یکی از انواع دریچه های هوای رفت است که در محیط هایی با طراحی قوس دار به کار میرود. این دریچه ها با دمپرهای طرح جدید اهرمی که به کم بودن عمق کار کمک میکند استفاده میشوند. دریچه های دیواری قوس دار در منازل برای نور مخفی و در سقف لابی ها و کلیه محیط هایی که طراحی خاص دارند استفاده میشود.

    کاربرد دریچه قوسی هوا

    دریچه قوس دار از جنس الومینیوم و دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد. این نوع دریچه ها به نام سینه کبوتری نیز شناخته میشوند و هنگامی مورد استفاده قرار میگیرد که به دلیل خم هایی که بر روی دیوار به هنگام ساخت ساختمان در نظر گرفته می شود، نتوانیم دریچه های معمولی را بر روی آن نصب کنیم. و یا با نصب دریچه دیواری معمولی ظاهری زشت و ناپسندی از دید بیننده داشته باشد. این نوع دریچه ها در منازل برای نورمخفی و در سقف لابی ها و کلیه مکان هایی که طراحی خاص دارند استفاده می شود.

    دریچه قوسی هوا را به صورت یکنواخت در محیط توزیع میکند و ظاهری کاملا شیک را به فضای کاربری می دهد. دریچه قوس دار هم قابلیت ایجاد انحنای افقی و هم انحنای عمودی را دارا است و میزان انحنا بسته به ابعاد دریچه قابل تنظیم است.

    دریچه های قوس دار دیواری به رنگ دلخواه موجود می باشد و شرکت صنعتی رحمتی قادر است با توجه به شرایط و متناسب با نظر خریداران محترم ان محصول را در ابعاد مختلفی تولید کند.

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 0 / 5. 0

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت