دمپر دستی

    دسته‌بندی‌ها: , برچسب:

    • تضمین بهترین قیمت بازار
    • استفاده از مرغوب ترین متریال
    • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
    • پرسنل مجرب فنی

    دمپر دستی برای قطع و وصل کردن هوا یا کنترل کردن جریان هوا بین مسیر بکار میرود. یک دریچه یا صفحه فلزی است که جریان هوا در داخل کانال، دودکش، هواساز یا دیگر تجهیزات کنترل هوا را مسدود یا تنظیم می کند. از یک دمپر کانال دستی می توان به منظور قطع کردن سیستم تهویه هوای مرکزی (گرمایش یا خنک کننده) در اتاقی که از آن استفاده نمی شود و یا تنظیم درجه حرارت و کنترل هوا از اتاقی به اتاق دیگر استفاده نمود.


    این دمپر یکی از انواع دمپر بین کانالی محسوب میشود که توسط شرکت صنعتی رحمتی تولید میشود.

    دمپر دستی

    شرکت صنعتی رحمتی توانسته است دمپر دستی را به صورت گرد و مربع تولید و به بازار صنعت ارائه نماید. دمپر دستی در هر ابعاد و مدلی به صورت موازی یا هفتی هشتی ساخته میشوند. این دمپرها به صورت دستی باز و بسته میشود.

    دمپر بین کانال دستی

    کاربرد دمپر دستی بین کانال

    دمپر دستی هوا وسیله ای برای متوقف کردن یا تنظیم جریان هوا در کانال‌ها هستند. ممکن است دمپر روی خط اصلی کانال هوا قرار گیرد و یا ممکن است روی هر خط فرعی اتاق به اتاق بین کانال قرار گیرد تا هوای ورودی به اتاقی که بلا استفاده است مسدود گردد. یا هوای ورودی (هوای گرم یا سرد) به هر اتاق تنظیم گردد. دمپر بین کانال دستی به دو روش دستی و اتوماتیک تنظیم می شوند. دمپرهای دستی بوسیله دسته دمپری که روی فضای بیرونی دمپر تعبیه شده است تنظیم می شوند.

    این محصول نیز از بهترین جنس تولید شده ورق گالوانیزه گرم میباشد. نکته قابل توجه این است که در بین پره های دمپرها عایق های نسوز الاسترومیکی استفاده میشود.

    دمپر دستی

    ویژگیهای دمپر دستی

    • ساخته شده از جنس ورق كربن استیل، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم و استنلس استیل
    • قابلیت ساخت در دو شكل پره تك جداره و دو جداره ایرفویلی با دو شكل حركتی موازی و مخالف
    • قابلیت ساخت از ورق با ضخامتهای 0.5 تا 10 میلیمتر
    • قابل ساخت در دو شكل دستی و موتوری

    شرکت صنعتی رحمتی تولید کننده انواع دمپر ساختمانی و صنعتی میباشد. برای اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    برای امتیاز دهی کلیک کنید

    میانگین امتیازات 4.9 / 5. 12

    اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

    ورود به سایت