دریچه داکت تاسیساتی

دریچه داکت تاسیسات در کلیه محلهایی که نیاز به دسترسی به شیرفلکه های آب، برق و تاسیسات است نصب میشود. جنس ساخت این دریچه ها میتواند از آلومینیوم و یا آهن باشد. برای باز و بسته کردن دریچه نیز از قفلهای کابینتی یا زیمنسی میتوان استفاده کرد.

دسته‌بندی:

  • تضمین بهترین قیمت بازار
  • استفاده از مرغوب ترین متریال
  • زمانبندی دقیق ساخت و تحویل
  • پرسنل مجرب فنی

دریچه داکت تاسیساتی به شکل یک درب یا دو درب قابل ساخت است. ظاهر این دریچه ها را میتوان با رنگ ها و طرح های متنوع چوبی و سنگ به شکل دکوراتیو تولید کرد. این دریچه ها از زیر مجموعه دریچه بازدید تاسیسات محسوب میشود.

دریچه داکت تاسیسات
دریچه داکت تاسیساتی

 

این دریچه ها از ورق 1.25 میل به صورت یک قاب و درب (تک درب و دودرب) و قفل زیمنسی یا پروانه ای و یا دستگیره ای (به درخواست مشتری ) طراحی و ساخته میشود.

کاربرد دریچه داکت تاسیسات

دریچه داکت تاسیساتی طوری ساخته و تعبیه میشوند که در هنگام انفجار در محل مانع ورود آتش به داخل محل می شود. همچنین این نوع دریچه ها از ورود قطرات آبی که ممکن است به دلایل مختلف وارد دریچه شود جلوگیری میکند تا  از بروز خسارات احتمالی جلوگیری کرده یا آن را به حداقل برساند.

توصیه ما به پیمانکاران عزیز این است که حتما از دریچه داکت تاسیساتی استفاده کنند. زیرا درصورت عدم استفاده در هنگام آتش سوزی و یا ورود آب به داخل فضای تاسیسات و برق ساختمان موجب آسیب رسیدن به قطعات، برق گرفتگی و طبعا انفجار بیشتر و بروز خسارات جانی و مالی می شود.

کاربرد دریچه داکت تاسیسات

معمولا دریچه های داکت تاسیسات در راهروها و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دریچه ها به دلیل دسترسی آسان و کاربرد مهم آنها محبوبیت زیادی در حوزه تاسیسات ساختمان دارد. این دریچه ها طبق ابعاد درخواستی مشتری ساخته می شوند و رنگ دریچه ها نیز به سلیقه مشتری می باشد و دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک می باشد.

طریقه ساخت دریچه داکت تاسیساتی

  1.  ابتدا ورق های گالوانیزه را بر طبق ابعاد سفارشی مشتری برش می زنیم.
  2. سپس به وسیله دستگاه نقطه زن و یا دستگاه جوش قاب و درب دریچه را می سازیم و طبق نوع قفل درخواستی محل قرارگیری قفل را بر روی درب دریچه داکت تاسیسات می بریم.
  3. سپس به جهت چربی زدایی دریچه ها را در کوره قرار می دهیم تا پخته شوند.
  4. بهتر است دریچه های گالوانیزه آبکاری نشوند تا رنگ کاری آن به بهترین نحو صورت گیرد.
  5. پس از رنگ کاری دریچه ها  لولا و قفل را مونتاژ می کنیم و پس از بسته بندی توزیع و به بازار عرضه میگردد.

برای امتیاز دهی کلیک کنید

میانگین امتیازات 5 / 5. 11

اولین نفر باشید که امتیاز میدهید

ورود به سایت